Szolgáltatásaink

A TurboSoft Kft. már a kezdetektől azon dolgozik, hogy rendszerei mellé komplex és a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsa, mellyel Ügyfeleink valódi verseny előnyre tehetnek szert. 

Hardver beszerzés, hardver karbantartás

Ön eldöntötte, hogy be fog vezetni egy vállalatirányítási rendszert, de nem tud vagy nem akar a szükséges hardvereszközök felmérésével, beszerzésével, foglakozni? 

Egy vállalatirányítási rendszer bevezetése komoly feladat. Sokszor elkerülhetetlen egy- egy technológiaváltás (korszerűbb hardvereszközök beszerezése, a telephelyek közötti kapcsolat létrehozása, stb.), ami komoly anyagi beruházásokat igényel, hogy a versenyben az Ön cége se maradjon le. 
A TurboSoft hardver részlege erre a problémára nyújt megoldást. Cégünk szakemberei, mint az Ön vállátirányítási rendszerének szállítójának alkalmazottai, jól ismerik rendszerünk hardverkövetelményeit, ezért képesek arra, hogy a teljesítmény szempontjából kompromisszummentesen, ám költséghatékony módon oldják meg a szoftver számára nélkülözhetetlen hardvereszközök üzembe helyezését. Ezt a feladatot informatikai tanácsadóink az Ön cégének Informatikus szakembereivel együttműködve, vagy önállóan is képesek elvégezni.

A számítógép beszerzésével, üzembe helyezésével még nem ért véget a munka, sőt még el se kezdődött. A számítógépek üzemeltetése, csakúgy, mint a szoftveré karbantartást igényel. Cégünk erre a problémára is megoldást nyújt. A szoftver szállításán, karbantartásán, hardver eszközök beszerzésen túl a teljes informatikai rendszer karbantartását is vállaljuk. 

TurboSoft Consulting (Informatikai tanácsadás)

Egy vállalatirányítási rendszer bevezetése, vagy megújítása jelentős erőfeszítéseket is igényel az erre vállalkozó vállalatoktól. Annak érdekében, hogy megkönnyítsük a rendszer bevezetését, és hatékony használatát, igénybe vehető cégünk Informatikai tanácsadói szolgáltatása, mely segíti Önt a következő területeken:

  1. Informatikai stratégia kialakítása :  
    Cégünk a jelenleg meglévő erőforrások és feltételek számbavétele és a felhasználói igények felmérése után, szakembereink előzetesen egyeztetett időpontokban és helyszíneken, részletes informatikai felmérés – hardver és szoftver leltár – után jegyzőkönyvben rögzítik a fennálló helyzetet. Beszélgetéseket folytatnak az érintett vezetőkkel, beosztottakkal a fejlesztési, változatási igények és ötletek feltárására.
    Ennek figyelembevételével elkészül az új rendszerterv, amely az előzetes felmérés adatai alapján konkrét javaslatot fogalmaz meg a továbbfejlesztés, a megfelelő informatikai stratégia kialakításának lehetőségeire és alternatíváira.

  2. Informatikai biztonsági stratégia :
    biztonsági szabályzat, katasztrófaterv, üzleti folytonossági terv készítése

Pályázati lehetőségek :

Számos pályázati lehetőség könnyíti meg a vállalatirányítási rendszerek beszerzését, akár az Ön cége számára is. Cégünk a pályázati lehetőségekkel kapcsolatban a következő szolgáltatásokat kínálja fel:
Továbbá a TurboSoft Kft. ügyfelei számára lehetőséget teremt az EU, és a Magyar Állam által felkínált pályázati forrásokhoz való hozzájutáshoz többek között olyan projektek szervezésével, és indukálásával, ahol a piacon már bizonyított, mérvadó referenciákkal rendelkező megoldásait, illetve elismert szellemi kapacitásait bocsátja rendelkezésre. 
Cégünk folyamatosan figyeli az állandóan változó pályázati lehetőségeket, és honlapján elérhetővé teszi azt.
Cégünk kapcsolatban áll nyertes pályázatokat író cégekkel, és képes hatékonyan támogatni azok munkáját, annak érdekében, hogy az Ön cége is a nyertesek közé tartozzon, ezáltal képes legyen hatékonyan csökkenteni a beruházás költségeit.

Ha Ön úgy dönt cégünktől rendeli meg a szoftvert és a hardver eszközöket is, automatikusan jogosulttá válik a második és harmadik szolgáltatás elérésére, mindféle plusz kiadás nélkül. A hardver beszerzés igénybevételére